21 April 2011

Virgin Coconut Oil - Apa yang bestnya????

Dua tiga menjak ni, bila aku blogwalking jak, mesti aku terjumpa pasal Catalyst2u Virgin Coconut Oil.



Mula-mula tu, aku buat 'dunno' la kan. Alah, produk-produk macam ni, memang selalu orang iklan kan. Sama jugak macam product collagen yang aku pernah try dulu. At last, tiada effect jugak pun. Semuanya tipu. Macam semua pun hanya marketing strategy jak yang lebih.


Tapi, bila makin ramai, ramai dan ramai blogger-blogger cantik promosi kan benda alah tu, aku macam ada hati dan tergerak mau cuba jugak la. Tapi bila fikir-fikir balik, alahhhhhh... memang la. Diorang memag cantik. Kulit pun memang sudah cantik dari azali. Mustahil la sebab benda alah tu kan.


Then, aku buang niat lagi mau beli. Tapi dalam masa yang sama, still ada jugak niat dalam hati ni mau mencubanya. Cumanya, aku perlukan lagi sedikit masa dan sedikit kepercayaan. 

Oleh sebab itu, aku masih lagi mengexplore pasal VCO ni. Mengexplore sampai tergerak hati mau beli.

Tapi bila???


Entah. tunggu la. Aku sudah bosan la dengan produk-produk macam gini. Dulu beriya beli kopi collagen tu. Tapi tiada perubahan jugak pun. Diorang cakap minum sampai at least 3 bulan baru nampak effect dia. Tapi lepas 3 bulan, still the same jugak. I got nothing. Start dari situ aku malas la mau cuba produk-produk gini ni. 


Tapi itulah kan, cantik punya pasal,aku pun agak terpengaruh la jugak dengan produk VCO ni.


So, aku harapkan sesiapa yang ada pengalaman menggunakan produk ini, boleh la cerita ke aku dengan lebih detail.



P/S tolong...tolong...tolong buat aku terpengaruh...PLEASE!

6 comments:

  1. rina aku pun sebenarnya sudah terpengaruh, sudah 98%. tunggu 2% lagik kompom aku pun rembat jgk benda ni hoho.. kalo ko suda try pakek ctau aku kesan nya yah! haha

    ReplyDelete
  2. aku kalau product2 begini ni, mcm takut2 mo makan. takut ada side effect ka apa. tp mcm ramai jak tu org beli, boleh kali ko try =)

    ReplyDelete
  3. Hai Rina
    Sy pun baru cuba vco ni.
    Baru start early April ni.
    Masih tunggu result nya :)
    Mau cantik kekeke !

    ReplyDelete
  4. @-ilyannur- aku bukan takut side effect...tkt x menajdi..hahaha

    ReplyDelete
  5. @Noor S tapi orang cakap kesannya sehari 2 dh ada

    ReplyDelete