24 May 2009

...2nd day ADDICTED...

pagi ni kira hari ketiga la...sbb aku start main jumaat malam.aku sekarang memang jarang blogging disebabkan game ni. disini aku mau menyalahkan EDA SUHAILI sbb memperkenalkan game ni. sapa suruh ajar aku.kan ko kalah oredy.hahahah... smpi bila aku gila main ni game...mebe kalau aku sudah kaya cam main pet tu.bila sudah kaya semua benda aku sudah ada aku jadi bosaannnnnnnnnnnnn.................


hah bawah ni progress farm aku..hukhukhuk... ni la kerja aku almost 24 hrs. Pn. Samsiah sampai marah ngn aku dan merajuk ngn aku suruh aku main game dan ndak payah becerita ngn beliau time kami duduk2 sambil2 bercerita2 tapi aku bercerita sambil main game. apapun... Sorry Pn. Samsiah. saya tidak bermaksud.



nota kaki tangan dan mulut:menghitung hari menanti 6hb June. (cam aku plak yang mau kawin.)

No comments:

Post a Comment