25 May 2009

...3rd day...


aku sendiri ndak tau sampai bila aku mampu untuk update Farmtown aku dalam blog ni... hahaha... sebenarnya aku sekarang ndakda mood mau update blog. bukan sebab farmtown cuma kalau aku update aku takut aku terupdate benda2 yang mengarut such as memaki dan meluah perasaan. erghh... mengadu dombal... tidakkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!! bukan aku ndak mau..tp aku cuba kurang kan...sebab frankly speak aku ni quite sensitif jugak orangnya.(biar betul aku mengaku dalam blog ni aku sensitif..hahaha)... huahauha...ndak da bah...aku ndak tau mau update apa sebab selain dari farmtown ni ndak da benda lain yang aku buat.hahahah..so ndak da benda mau update. tapi maybe minggu depan aku bnyk benda mau update sempena perkahwinan kak long (Cik Feela) sebab aku akan berjumpa dengan kawan2 lama yang almost 2 tahun aku ndak jumpa..dem!!!...miss them so much....

2 comments: