29 May 2009

...pukul tiga pagi...

jam menunjukkan 3.12 pagi. aku bukan belum tidur tapi aku sudah terjaga dari tidur jam 1.25 td (aku tgk jam ok...)...ada benda aku mau buat. tu yang aku bangun awal ni. beberapa hari ni aku selalu teringin buat benda tu.ndak tau kenapa. mungkin itu semua kuasa yang di atas. dan sepertia biasa lepas buat benda tu aku mesti ndak dapat tidur sbb tadi aku minum kopi..haha.. so...apa lagi..startla main game d FB dan mengaarut d blog ni.ermmm...esok ramai family aku balik Tawau sbb spt yg aku bgtau before this..ahad ni ada kenduri. erm..kompom ni kazenku bawak berminah ronggeng ni.huhuhu....ikut jak la..dia jugak tu yang belanja(aku kan pantang di sponsor)...


errmmm... aku ndak tau..lately aku slalu teringat Mr.A..padahal aku rasa macam almost 2 weeks aku mcm lupakan dia lagi2 semenjak aku kenal FARMTOWN(begitu jugak dengan si Abang CIMB).ntahlah..mungkin sbb mau dekat2 masa kena tembak jepun..itulah emosi ndak stabil tapi aku akan cuba kawal.semuanya demi kebaikan bersama.kalau semua ini dapat memulihkan keadaan kita.aku akan usahakan. semoga hasilnya adalah sebuah kegembiraan. arghh...ndak mau la jiwang2 pagi2 buta ni... tamau...tamau..tamau...





nota kaki tangan dan mulut:serius bongok kan pepagi buta aku online...mcm besok cuti. aku kompom besok aku tidur di opis lagi2 besok Hj.Bahar p KK..huahuahua...(tanduk setan keluar)

No comments:

Post a Comment