29 May 2009

...mood harvest festival...


lagi dua hari musim menuai padi aku d farmtown. tapi Harvest Fetival yang betul adalah besok.YAHOOO!!! CUTI!!! (orang2 yang berada di tanah besar semenanjung jan jeles ya..).seluruh negeri sabah akan bercuti pada 30 & 31 Mei tiap2 tahun iaitu bermula esok.dan disebabkan 31hb tahun ni jatuh pada hari ahad jadi cuti kami bersambung sampai isnin. dan aku rasa disebabkan cuti 3 hari itu membuatkan mood cuti aku mebuak2 dan terawal pulak. sekarang ni aku tengah online d rumah.hahah..aku ndakda mood mau kerja hari ni. aku ndak tau kenapa. maybe jugak sebab aku rasa ndak sedap badan dari pg tadi. dan jugak mungkin dsebabkan aku kurang tidur.awal pagi buta online. aku hanya tidur pas subuh pagi tadi dan bangun semula pada pukul 6.30. pedulila..lagipun kerja aku sedah beres kemarin.yang ada tu nanti sambung selasa sebelum aku g KL 4hb.

No comments:

Post a Comment