02 May 2009

...Tomok..juara OIAM3...

ish222...aku ndak tau la mau cakap apa pasal si tomok ni??? layak ka dia menang OIAM tu... aku pun sendiri ndak tau...aku bukan mau bersifat kenegerian...dan aku bukanlah meminat c esther tu...dan aku jugak bukan peminat c tomok mahupun aweera...
kesimpulannya aku tgk OIAM 3 tu saja2...aku suka tengok OIAM sbb OIAM much much much better than AF... yang bestnya OIAM..arrangement music diorg tukar sendiri...jadikan lagu yang diorg nyanyi lain dari penyanyi asal..dan kadang2 ada yang lebih bagus dari penyanyi asal... itu yang buat aku suka tgk OIAM.berbeza dgn AF7... arrangement pun ada cikgu yang tolong..plzz la...kalau di compare OIAM dgn AF ni....lebih kurang macam... AF ni budak tadika dan OIAM ni budak U... AF semua mau kena suap...ish2...sampai cikgu diorg pun bengang...suruh fikir arrangement sendiri pun ndakda idea...nampak sangat diorg hanya tau nyanyi...tapi buta muzik kan... erm... dan yang aku ndak puas hati pasal AF skrg ni...knpalah ramai betul org undi c isma tu..memang suara dia sedap...tapi suara dia biasa2 jak... ndakda kelebihan pun..belambak suara cam dia tu di pasaran. orang mau cari bintang yang lain dari yang lain.tapi kalau setakat c isma tu, sudah2 la mengundi tu..bagi peluang kepada yang lain..
tapi..bila aku fikir2 balik...pedulila...si tomok ka mau menang...kakaknya si isma ka yang menang...ndakda jugak kaitan dengan aku. mungkin itu rezeki diorang.so..biarlah diorang...dan aku sebagai penonton (siaran astro tu di bayar ok..)..aku berhak mau cakap apa aku mau kan...so...suka hati aku la...sekali lagi aku tegaskan...aku ndak benci tomok..dan aku ndak benci kakaknya si isma..cuma..aku menyuarakn pendapat sahaja...

3 comments:

  1. bru jak mo buat n3 pasal ni. OIAM memang penipu. dari zaman faizal tahir lg.huhu

    ReplyDelete
  2. kesimpulannya semua2 ni penipu!! hehehe

    ReplyDelete