11 May 2009

...sepanjang minggu lepas...

5th May 2009

aku janji mau bawak kazen2 aku p makan KFC..sbb budak kecik baju biru tu mmg suka makan ayam... aku lama sdh niat mau belanja diorg..cuma ndakda masa...kebetulan 4hb Cik Nadzirah balik bercuti..jadiaku teruskan niat memandangkan 6hb kazenku yang pakai tudung hitam ( Cik Fifiy ) mau p Kolej Matrikulasi Labuan. dia p awal sbb di p KK dulu..rumah kakaknya..so..sekali la...





8th May 2009

Family dinner lagi. kali ni dfi Pizza Hut. Hj. Bahar mau makan pizza. tp aku kenyang plak maalm tu.so aku makan salad jak...org igt aku diet padahal aku sudah makan ptg tu lepas ambil Hj. Bahar d apot.Kelaparan sbb lunch time aku ndak kluar.

Ingatkan lepas dinner tu aku mau lepak rumah kerjakan cross puzzle aku.tetiba makcik2 tu ajak aku p karaoke. di sponsor diorg ckp..aku kalau bab2 di sponsor ni mmg pantang. first tu planning diorg mau p Net Alive..aku malas mau ikut.lately aku kan jadi budak baik. Tetiba g karaoke...hilang budak baik aku. Memandangkan besoknya kan cuti Hari Wesak...so..kompom ramai org di bandar turut berminah ronggeng...

Lepas Karaoke..dalam jam 1 gitu.. kami p lepak Conrado's Cafe lagi..di sponsor lagi.cam biasa..aku p jak. kami p tgk live band yang kebetulan malam tu ada..mbe sebab besok cuti kan..sbb Conrado's ni jarang2 ada band..kdg2 jak. Ok jgk la jgk band nya..tp xda gitaris...dorg tgh cari..ada yang berminat??? tapi yang aku geram...knpa mesti main lagu2 yang wat aku sedey..benci2..lagu yang buat aku teringat MR. A aku..siot la.. apapun best.



Family Dinner @ Pizza Hut

Karaoke Time



Lepak @ Conrado's Cafe




Time ni singgah kedai 24 hrs..c ninong ngn mala mau beli barang. menyempat lagi ambil gmbr. Jam 3 plak kami balik.ndak perasan...muka penat cam taik....kepenatan ndak da rehat dr pagi...

nota kaki tangan dan mulut: aku mmg agak sosial sikit..tp sosialnya bertempat.yang paling penting parents aku tau mana aku p..dan apa aku buat..dan dengan siapa aku pegi...

No comments:

Post a Comment