12 May 2009

...siapa baca..dia di tag...

1. Bekas kekasih saya adalah- saya tidak bercinta (sah penipu).

2. Saya sedang mendengar- 17-slalu menagalah.

3. Mungkin saya patut- berurut di rumah urut...teramat penat...

4.Saya suka- menyendiri...

5.Sahabat-sahabat baik saya- ramai yang buat kerja masing2..lost contact..

6.Saya tak paham- kenapa 'dia' tidak mau share masalah dia dgn saya...

7.Saya kehilangan- 'dia'

8.Ramai yang berkata- panas baran...saya kadang2 akuinya kadang2 tidak...

9.Makna nama saya- saya rasa tiada makna...

10.Cinta itu adalah- cinta pada yang satu, ALLAH, IBUBAPA,DAN DIA(semua ada satu jak di hati saya..)

11.Di suatu tempat, seseorang sedang- bz dikedainya...

12.Saya akan cuba- menjadi wanita tabah hadapi dugaanNYA...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud- sampai Allah tarik balik semuanya...

14.Telefon bimbit saya- ada 2

15.Bila saya terjaga dari tidur- saya cium gmbr di hp saya ( biar betul?? ka mimpi...)

16.Saya paling meluat apabila- orang trep2 kaya...tapi sbrnya ndak....

17.Pesta adalah- apa tu pesta????

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah- saya bukan pencinta haiwan...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah- 1-6 thn...

20.Hari ini- saya akan berdoa dan terus bedoa..

21.Malam ini saya akan- tidur lewat..

22.Esok pula saya akan- mulakan hidup baru dengan azam baru...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini- ada jerawat la..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan- mana2 la yang boleh...

26.Makanan Barat atau Jepun- Barat...kureng...jepun... my fave..

27.Bilik yang terang atau gelap- gelap...romantik..dan ndak panas...

28.Makanan segera adalah- makanan mengemukkan....

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?- lama sudah ndak berkata-kata dengannya...

30.- Siapa yang anda nak Tag?- eda,saba,mawar,sheila,nad,aciq,aini dan sesapa yang rajin buat...(aku sbnrnya malas...bnyk betul soalan nya...)

1 comment:

  1. maaf cik rina..sy x pasan tag ini..sy buat skrg ye..hihi~

    ReplyDelete