13 May 2009

...walk to remember...

seperti slalu..tadi aku jalan kaki p ambil newspaper...aku memang sengaja jalan kaki padahal aku boleh jak naik kereta.aku sengaja sebab aku mau mengeluarkan peluh(tapi serius gila tghr beb)... dan tadi..seperti di tajuknya.. WALK TO REMEMBER... perjalanan aku td aku ndakkan lupa. sebab aku berjumpa dua orang yang berlainan dan memberikan aku perasaan yang berlainan...ermm... first...someone(no need to mention his name...erkkk..his mean lelaki la kan..kantoi...)... aku jumpa someone yg aku rindu..tapi aku ndak tau apa perasaan aku time tu...and pas tu aku sedih....sbb aku memang rindu dia tapi aku ndak tau mau buat apa...second.. aku jumpa si abang CIMB...yeahhh...dia pakai baju hitam... erm...aku jumpa dia time on the way mau balik. ermm..org cakap..kalau ada jodoh ndak kemana kan... tapi lepas tu aku sendiri ndak paham perasaan aku...sedih dan gembira bercampur... at last...balik jak opis..aku menghadap sang Pencipta...cinta yang abadi..cinta yang sejati..yang memberikan aku ketenangan....



nota kaki tangan dan mulut:tajuk dia cam ada org lain pernah buat kan..sorry encik... tajuk sama..jalan cerita lain....

2 comments: