06 September 2011

Desperate ka??

Adalah sangat memalukan bila seorang perempuan mengaku seorang lelaki itu BF dia, sedangkan lelaki itu sudah ada GF. Dan paling memalukan bila perempuan itu mengaku didepan GF lelaki itu!!! OH TIDAK!!! Shame on your girl!!!!


Eh!!! maaf. Pagi-pagi teremo. Bukan apa, ada seorang kawan yang aku rasa kasihan bila ada seorang perempuan tiba-tiba mengaku ke dia, yang perempuan itu GF kepada BFnya. Oh tidak!!! Kalau aku jadi perempuan yang mengaku tu, for sure la aku malu. Malu la beb, tu lelaki belum declare apa-apa ngan kau, kau sudah berani-berani mengaku dia BF ko. Sangap ka????? Macam desperate jak ko bai!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. astaga..... mmg butul2 TABAL MUKA la tu orang tau.. malah kes sya dulu pla.. ne pumpuan sundal ne dia mengaku diri dia tu KAWAN BAIK kepada bf aku pdhal bf aku enda pernah blum treat her as his best friend pun.. pandai2 dia declare yang dia tu BEST FRIEND to my boyfriend kat facebook.. tu pun dah kira tak tau malu.. ne kes lagi lah...

    ReplyDelete