17 September 2011

Naik space gun untuk kali yang kedua || Memang Asyikkkkkkkkkk!!!


ⒶⓈⓈⒶⓁⒶⓂⓊⒶⓁⒶⒾⓀⓊⓂ!!!!!


Hari tu beriya update entri sehari sampai 5 entri. Lepas tu aku buntu. Tiada idea. Demmm la kan macam tu.

Hari khamis lepas, disebabkan jumaat cuti, aku ajak MZMZ pergi funfair untuk habiskan token yang ndak habis pakai time pergi funfair dengan cousin aku time raya hari tu.

Aku memang plan mau bawak MZMZ naik space gun kebetulan time pergi dengan cousin aku last time MZMZ sakit so ndak mungkin la aku ajak dia main space gun. Itu sama jugak menyuruh dia muntah di atas udara tu.

Video bawah ni aku ambil tengah tinggu turn mau naik space gun tu. Perghh!!! Ni kali kedua aku naik, ada sedikit keberanian la berbanding yang dulu. Lagi menyeronokkan dan membuatkan aku excited, kali ni ada MZMZ disebelah aku.







Frankly speak, ndak semua orang berani naik space gun ni sebab diorang takut. Tapi bagi aku yang sudah naik dua kali, aku rasa ndakda la seram pun. Paling best time benda tu stop di atas. Badan terbalik kebawah. Tengok bawah memang menyeramkan tapi best! Sumpah best.

So kepada yang takut mau naik tu, try dulu. Lepas ni sure kamu ketagih.


P/s rindu pulak pergi Genting Highland

No comments:

Post a Comment