07 September 2011

Mana Gambar Raya ????

Jawapannya???


TIADA!!! 

Aku tiada gambar raya tahun ni. Raya pertama aku pakai baju kurung moden kain Japanese cotton yang aku beli di Bandung March lepas. Sepatutnya kain tu untuk MZMZ tapi, untuk seorang yang belum berkahwin dan tidak pernah beli kain untuk pasangannya, aku tersilap beli kain. Aku lupa MZMZ tu tinggi , aku beli 4m untuk dia buat baju melayu, rupanya dia pakai 5m.Sudahnya, aku bagi dua ngan mak aku kain tu buat baju kurung.Untuk kain, aku pakai songket mak aku pakai kain pelikat. Buruk jugak kan kalau aku pakai baju plain dari atas kebawah.

Gambar??? Sah-sah tiada!  Gambar dengan family lagi la tiada. Memandangkan kamera pink sony aku hilang so aku memang tiada mood la mau bergambarkan. 


Raya kedua, ada makan-makan di rumah. Aku pakai hoodie dress pink. Also tiada gambar.

Raya ketiga, pergi beraya, aku pakai baju cotton viscose, memang selesa gila. pakai dari pagi sampai malam pun rasa selesa gila!!!! gambar?? tiada!!


Kesimpulannya aku tiada gambar time beraya kecuali beberapa gambar yang diambil masa aku pergi rumah kawan aku Yuliana.Masa tu anak buah dia aqiqah. Itu pun aku pakai baju raya tahun lepas.. FUH!!!







FUH!!! Rupanya ada jugak gambar aku time raya ni kan...

Lalalalala~~



p/s pipi tu bila mau kurus??? menyampah!!!

No comments:

Post a Comment