05 September 2011

Kesabaran Yang Terbatas

Assalamualaikum kawan-kawan ^___^,

How's Raya?? Semua ok jugak ka??? My raya?? macam biasa. Seperti tahun² sudah. Cumanya maybe tahun ni meriah sikit sebab ada si MZMZ. 

Apa mau mengarut ni ya. Seems like cuaca pun ok hari ni. Mendung² kuku. erkk.. ada ka gitu??? LOL. Tetiba rajin aku mo mengupdate blog yang semakin lama semakin terlupakan ni.

Oh ya. Berbalik kepada tajuk entri.Ya ya ya, sebulan aku bersabar. Akhirnya hari ni, lebih tepat pagi tadi, tiba-tiba datang sewel ku. Aku chat with  someone yang selama ni aku rasa agak kurang ajar la kan. Sudah ko tau orang tu sudah berpunya, ko gatal-gatal pegi mesej² apa kes. Nasib baik aku ni spesis masih tau hormat orang lain. Ndak da guna mau pergi serang-serang kau. Aku baru hint-hint kau sikit pagi tadi, kau sudah terasa kan??  Belum lagi aku mengamuk sakan. Terbatas lagi kesabaranku wahai cewek. Tapi satu la aku cakap, kalau kau berani-berani lagi buat, aku tau la mau buat apa. 

Aku ni bukan spesis orang yang suka gaduh gara-gara lelaki ni. aish... geli la.Sebab tu aku sound kau direct. Kau fikir la sendiri. Tapi kalau mau declare perang, ok aku on. Memandangkan mood-mood otromen sudah kemabali. Kalau kau rasa-rasa mau jadi raksasanya, SILAKAN!!!!

Aku tambah bengkek ngan kau sebab ko berani mengadu-mengadu. FCUK la aku rasa kan. Kalau kau rasa ndak puas hati, sound direct ke aku. Aku paling ndak suka orang kuat mengadu-mengadu ni. LOSER kau tau!!! 

Nah!! First time aku mengamuk di blog. Tapi aku peduli apa. Bukan orang lain punya blog. Aku yang bayar domain blog ni, so suka aku la mo mencarut atau mengarut apa pun!!!!!!!!!!!



Mode: puas!!!

No comments:

Post a Comment