11 September 2011

Di Pagi Hari Minggu

ⒶⓈⓈⒶⓁⒶⓂⓊⒶⓁⒶⓀⓊⓂ!!!

Di pagi hari minggu, aku masih lagi bermalas-malas di atas katil. Ndak tau anak dara spesis apa la aku ni. Sudah jam 9 masih bermalas-malas padahal baju kotor penuh satu basket tu. Tapi seingat aku, semalam adik aku ada menyuci pakaian, bermakna pagi ini jemuran penuh dengan kain-kain dia. So besok baru aku boleh menyuci. Alasan kukuh!!!


Tadi mamak ajak ke Giant. Biasanya kalau hari munggu kami bejalan seawal jam 10 tapi memandangkan ada majlis aqiqah yang perlu mamaku hadiri, misi meronda-ronda bandar Tawau dilewatkan sedikit. Aku kan "supir peribadi" mamaku. Ikut saja lah.


Tiba2 aku tersedar, apa bah aku mengarut pagi-pagi buta ni.

Ok!! Im off!!! Misi ke dapur mencari makanan. Perut sudah pasang lagu keroncong la.

Sampai jumpa di entri mengarut seterusnya.



P/s mentang-mentang baru download application BLOGGER.


No comments:

Post a Comment