11 September 2011

Layan Evolusi KL Drift 2 di Petang Ahad | Aku Jatuh Cinta Dengan Joe



Petang-petang minggu ni aku layan Astro Channel 104. EVOLUSI KL DRIFT 2. Entah untuk kali yang keberapa. Tapi makin aku tengok cerita ni buat aku makin jatuh cinta dengan Joe aka AARON AZIZ.

Dulu aku pernah buat entri pasal AA ni. Lelaki ni memang bikin hati aku cairrrrrr!!! Serius wei. Apa pasal la dia sudah kahwin??? Adoi! Memang hensem lah bah dia ni. Tinggi! Hensem! Stylo! Badan Tough! (Eh gitu bah kan eja tough! ) Tapi aku suka bila dia jadi samseng. Bila dia jadi orang baik macam dalam cerita NORA ELENA tu, kurang sikit la minat aku.

Kadang-kadang aku terfikir, memang taste aku samseng ka??? Oh tidak!! Tapi bila difikir-fikir balik, betul jugak. Memang aku suka tengok orang yang ala-ala samseng ni. Entah kenapa aku kurang berminat dengan lelaki skema ni. Kurang nafsu la katakan. Aku suka lelaki yang stylo jugak. Pokoknya minat la aku rambut pacak-pacak ni.

Gambar bawah ni gambar AA yang aku curik dari En. Google. Hansome kannnnn?????


P/s buta hati si Rina ni!!!!



No comments:

Post a Comment