08 November 2011

Back to Basic!

Assalamualaikum...

Apa kabar semua? Lama rasanya tidak mengupdate blog ni. Mood menulis hilang. *as usual*. Entah mimpi apa hari ni TERrajin pulak membuka blog. Rindu jugak sebenanrya. Busy bertwitter sampai mood untuk update blog pu hilang. Semoga selepas ni mood akan sentiasa hadir. Insyallah.

Hurmm... kembali ke tajuk entri, apa yang back to basicnya??? Actually, mau bagitau ni, hari ni aku pakai tudung bawal. YES! no more shawls for today. Tiba² mood memakai bawal datang. Semua ni terinspirasi dari cerita PARA PENCARI TUHAN JILID 5. Selain dari jalan ceritanya yang best, aku selalu tengok fesyen² tudung di Indonesia tu. Sekali sekala mencuba best jugak. Bosan jugak dengan fesyen shawls ni.  Nasib baik belum sedekahkan lagi tudung² bawal yang selalu pakai masa zaman belajar dulu. Bolehlah dipakai balik.Ubah selera kata orang. Kalau dilihat sekali, ada jugak macam minah indon muka aku ni. Ha Ha Ha.


Salah seorang pelako Para Pencari Tuhan. Next time mau buat fesyen gini pulak. :D


Terinspirasi dari sini jugak



Hasilnya...........










Dalam cerita PPT tu, aku paling suka tengok fesyen si Zaskia Adya Mecca. Lawa² cara dia pakai. Maybe ngam dengan bentuk muka dia kali kan. Lagi-lagi, gadis Indon ni kulit diorang memang SUPERB. Aku try google gambar dia pakai bawak with lace inner tapi ndak jumpa. Tapi hasil dari google, aku jumpa beberapa pic dia. Memang lawa la. Sekali tengok muka dia ni macam BUNGA CITRA LESTARI SINCLAIR pun ada. Entah lah ada kaitan ka ndak. Tapi memang lawa la dia ni. Suka tengok.









Lawa kan dia ni. I likeeeeeeeeeeee...



p/s Besok try fesyen lain lagi. Minggu ni minggu mengenakan bawal. *kalau rajin*


Tata!

No comments:

Post a Comment