17 November 2011

Penat!!

Hari ini entah kenapa, aku rasa penat gila. Apa tidaknya, dua kali aku ke bandar tu atas urusan kerja. Sudahlah tu, parking jauh pulak dari tempat aku berurusan. 2 kali pagi dan petang dengan jarak parking yang sama. Kira senaman la jugak. Asyik makan ndakda senaman susah jugak kan.


Sekarang ni berada dirumah, lepas hantar document ke bank tadi, aku terus balik rumah. Ndak larat rasanya mau balik je ofis. Best jugak sekali sejala tidur petang. Aku kadang2 lupa sudah macam mana rasanya tidur petang. Biasalah, ni bukan zaman belajar, zaman belajar dulu-dulu sentiasa ada masa untuk tidur petang. Sekarang jangan harap lah.

Tapi, sejauh mana pun aku berusaha mau merasai nikmat tidur petang, kalau sudah ndak biasa tidur petang, usaha macam mana pun ndak berhasil. Hasilnya, aku hanya baring-baring di sofa dan blogging. Inilah hasilnya. Entri petang yang entah apa tujuannya. Mungkin sekadar suka-suka lah.Isi masa lapang.

P/s gambar pagi tadi. Aku hitam dan putih hari ni.



No comments:

Post a Comment