24 November 2011

Tutorial Letak Status Twitter Di Header Blog Anda

Wehewww!! Happy banget. Sebenarnya lama sudah aku teringin belajar buat header yang ada status Twitter ni. Jeles la tengok kawan-kawan punya header yang ada status twitter tu. Tapi aku ni jenis malas mau bertanya.Sebab ada antara diorang yang jenis beli header or tempah dengan orang-orang teror. So aku pendamkan saja hasrat.

Tapi entah mimpi apa hari ni, tiba-tiba aku terjumpa satu blog yang ajar cara buat ni. So sesiapa yang mau buat boleh pergi ke blog ni. [klik sini]. Aku sah-sah lah ndakkan buat tutorial yang sama sebab aku pun ambil dari blog dia. Macam bangang pulak aku rasa bila aku pun belajar dari blog orang tapi aku sibuk-sibuk buat entri tuorialnya kan. As usual, aku akan share mana-mana tutorial yang aku belajar dengan hanya memberikan kawan-kawan link untuk ke blog tersebut. Apapun, makasih ya tuan blog. Aku sudah berjaya dapatkan apa yang aku inginkan. Sekarang dalam usaha membaiki blog lagi selepas berjaya membuat header sendiri.[klik sini] Wish me luck.





Header tanpa status twitter





Header yang ada status Twitter ^___^



p/s amat berpuas hati bila kita usaha sendiri.

No comments:

Post a Comment