14 May 2011

Akhirnya Blogger.com Kembali Beroperasi

Assalamualaikum ^___^,




Akhirnya dapat jugak blogging!!! Happy Bangettttttttttt!!! Pening woo almost 2 hari ndak dapat blogging. Macam ada yang kurang. Time idea datang mencurah-curah, time tu la blogger.com bermasalah. Tension!!!! Sama tension dengan aku yang kadang-kadang ndak faham dengan manusia-manusia di muka bumi ini terutamanya dengan makhluk Allah yang bernama lelaki.




Dunia-dunia. Sukar untuk difahami. Sama sukarnya untuk memenuhi kehendak semua orang. Buatlah sebaik mana pun tetap tidak dapat puaskan hati semua orang. Harus kita ingat, NOBODY IS PERFECT IN THIS WORLD. Tapi bila kita berjaya menerima ketidaksempurnaan itu, kita berjaya menyempurnakan sesuatu yang kurang. Itu yang aku pegang selama ini. Bagi aku, bila ada beberapa benda yang aku tidak puas hati dengan seseorang , aku akan cuba menerima ianya sebagai satu kelebihan, dan akhirnya aku berjaya membuatkan dirinya sempurna di mata aku. Ya dimata aku. Mata orang lain??? Apa aku kesah. Kan tidak mudah untuk puaskan semua orang. As long as kita sendiri puas, persetankan saja orang lain. Kalau mau diikutkan kehendak semua orang, kita yang merana. Buat apa yang kita rasa terbaik pernah kita buat, tapi kalau masih tidak dihargai, anggap saja semua itu sebagai salah satu cabaran dalam hidup. Apapun berlaku, hidup perlu diteruskan.













p/s kalau ada manusia perfect di dunia ni, tidak akan ada manusia yang sanggup berhabis wang dan masa untuk menjadi perfect!!



p/s/s ada banyak idea tertangguh untuk dicontengkan ke dalam blog..

1 comment:

  1. iya nih sempat beberapa hari gelisah oh gelisah, tapi sekarang dah bisa buka dasbor blog lagi. tapi apakah udah normala nih, ntar bikin postingan hilang karena masih perbaikan blogger heeeee.....

    ReplyDelete