08 February 2009

~~A.H.A.D.Y.A.N.G.B.O.R.I.N.G + F.O.O.D.&. B.E.V.E.R.A.G.E.P.R.O.M.O.T.I.O.N~~ Part 2

Hehe...macam aku inform dlm Part 1 td.. kami mau p Sushi King... so...lbh kurang 12.30 td kami betolak dari opis... Kami pegi ber5(En. Shahrul, Ku Azril, Aku, Gee dan Michael Technical) + Abg Razak yang naik Motor sendiri sbb mau tayang kasut baru yang dia beli...hahaha.... So di bawah ni antara makanan yang kami makan... aku x makan banyak sbb aku kenyang lagi... aku sudah makan bihun seafood jam 10..(bfast la tu..)... Aku p pun sbb kesian dgn En. Shahrul.. dari kemarin aku dengar dia mau p makan Sushi...tapi xda orang mau kawankan.. so aku p jak la.. walaupun aku xsangka pun dia mau belanja kami... hehe.. nway...TQ ya En. Shahrul...


Dua Pic di atas ni Menu Sushi ...yalah...Sushi King ni x macam Wagamama...dia x show Colour price...so kena refer menu... kalau Wagamama dia show..so...kita tau...

Ok..first.. ini aku punya Green Tea.. cam biasalah.. kalau Japanese Restaurant...minum apa lagi yang paling best selain Green Tea...

yang ini plak aku punya WASABE... tapi hari ni punya x best...x umppphhh sbb mcm Wasabe baru...so xda kick...

Yang ini menu wajib aku...apa ntah nama dia..egg apa ntah...


Yang ini pun... crab ctick + mayo...
yang ini Gee punya... ntah apa ntah nama dia... mcm kuih lapis jak aku tgk....


Ini pun Gee punya... dia ni makan yang bukan2 la...


Yang ini pun Gee punya..Unagi...


Yang ini Michael punya... Fave aku jugak ni...tp memandangkan aku kenyang...so aku x makan pun....



Yang ini Abang Razak punya... telur ikan apa ntah.... aku geli makan benda ni actually...bukan geli apa... biji2 tu kalau d mulut geli...

Yang ini aku punya... Fave jugak ni... Corn-Mayo

Yang ini pun aku punya.. Tempura....
Ok..lepas ni pulak pic2 diorg2 yang makan menu lain...aku ngn Gee bantai sushi jak... dorg makan berat ckit...
Yang ni Ku Azril punya... X jepun langsung... ada plak bagi Mat Kool Ice Cream... bagila Ice Cream Green Tea..poodah....


Ini tauhu c Ku..


Ini mee c Michael... Mee apa ntah..macam mee rebus jak...


Ini Mee En. Shahrul...macam sedap jak kan....


Ini set Abang Razak... macam ikan kukus jak...hahah

Dan yang bawah ni...iklan dia...cam lawa jak kan...


Dan yang ini... apa lagi...kicap la..




Apa2 pun... mesti aku rindu makan makanan jepun ngn kawan2 d WCT kan.. Especially Ku,Kel dan Harry...kai slalu p berempat...tapi sekarang semenjak masing2 sibuk...macam jarang sudah kita p makan berempat kan.. Rindu la....

No comments:

Post a Comment