13 February 2009

~~Bukan Diriku~~







Setelah kupahami
aku bukan yang terbaik

Yang ada di hatimu

Tak dapat kusangsikan

Ternyata dirinyalah yang mengerti kamu

Bukanlah diriku ..

Kini maafkanlah aku

Bila aku menjadi bisu kepada dirimu

Bukan santunku terbungkam

Hanya hatiku berbatas 'tuk mengerti kamu

Maafkanlah aku..

Chorus :

Walau ku masih mencintaimu

Ku harus meninggalkanmu

Ku harus melupakanmu

Meski hatiku menyayangimu

Nurani membutuhkanmu

Ku harus merelakanmu

Dan hanyalah dirimu

Yang mampu memahamiku

Yang dapat mengerti aku

Ternyata dirinyalah

Yang sanggup menyanjungmu

Yang ramah menyentuhmu

Bukanlah diriku.....


Ermmm...lagu ni memang fave aku dari dulu...sbb lagu ni pernah terjadi pada aku...dan sering terjadi.. hahaha...susah kan kehidupan...kadang2 aku terfikir...kenapa tiap kali aku jugak yang kena berkorban...erk... sedey!!sedey!!!
Haha...apapun...life must go on... hidup kena happy.... Duit lagi penting...hahaha...


VS

Tapi betul ka...duit lagi penting... Tapi...tanpa duit... Cinta boleh hilang sekelip mata....tapi... tanpa cinta....bermakna ka duit?????
Terpulang pada diri masing2 la kan....bagi aku...dua2 penting....so...untuk mendapatkan dua2... aku kena mulakan salah satu dulu...iaitu... aku kena cari DUIT dulu...baru cari CINTA....
CHAYOOOOO RINA...!!!!





No comments:

Post a Comment