06 February 2009

~~Kenapa Kebahagiaan Itu Sukar Untuk Aku Temui???~~

Ya...sesungguhnya aku heran..knp sukar betul utk mcri kebahagiaan...?? Aku heran...knp aku org lain sng untuk mdptkn kebahagiaan itu...sdgkn aku... masih tercari-cari hingga kini... adakah aku xlayak utk mdptkan kebhagiann itu...?? Aku sudah berusha...beusaha sedaya upaya mencarinya...tapi masih ada saja yang tidak kena.... Dosa apakah yang aku lakukan smpi begitu sukar aku mencarinya...

Aku benci...kerana tanpa kebahagiaan...hidup jadi sepi...hidup rasa sendirin..rasa lonely... dan LONELY buat aku rasa sendiri.... erhhhgghhh...aku benci... aku benci hidup berpura-pura gembira sedangkan pada hakikatnya aku SEPI!!


"Be lonely is a feeling I hope no one has to feelis scary being only.. Have no one to talk to.. No one to love..no one to love you.. No one to hold you late at night... Your shadow is the only shadow you see along the walls... No one want to be lonely its a scary feeling... the only heart beat you hear beating is your own..Never hear no voice but your own... Be lonely is a feelingI hope no one has to feel is a scary feeling......"



No comments:

Post a Comment