20 February 2009

~BowLiNg - WCT (Main Con) vs SSP+ MKA (Consultant)

Semalam (19/2/2009)... mcm yang aku bgtau dlm post sebelum ni... kami pegi la main boling.... ada 2 team..1st team.... Team WCT dan 2nd team plak team In-House Consultant (SSP&MKA)... yang mana setelah habis 3 game... Team WCT menang ketiga2 game tu... hehehe... tengok la sapa ahli team dia..huahuahau..cam bagus... bawah ni ada serba sedikit gmbr yang aku mau share ngn kwn2....





TEAM WCT
L-R : Depan : Amatlaji (Planner) , Gee ( General Clerk), Rina (QA/QC Engineer)
Belakang : Rahid (Architectural Coordinator), Wira (C&S Supervisor), Ku Azril (Sr. Site Engineer), Farid (Site Engineer)





TEAM CONSULTANT (SSP & MKA)
L-R : Depan : Ir Kuah (Chief Resident Enginner), Joshua (Design Coordinator)
Belakang : Mervyn (SSP Clerk of Work ), Aminasir (Chief Resident Architect), Hiew Mui Na (Resident Architect), Masida ( In-House Consultant Clerk), Kak Dayang (In-House Consultant Clerk), Teddy (Clerk of Work MKA)






Gambar2 dibawah adalah aksi2 pemain2 semasa membaling bola...hahaha...lawak tu memang la lawak...tp..itu la hakikatnya...




Aksi Pemain Perempuan....




Ini adalah Rina... hahahaha....

Ini aksi Gee yang ala2 teror...padahal..xpun.. :P


Aksi temberang Masida... padahal bola sudah kena pin pun..

Ini pulak Kak Dayang beraksi....

Ini pulak Miss Hiew ....


Seterusnya pulak...pemain2 lelaki...

Ini Abang Amin..(erkk..Abang???)...haha...yang teror sbrnrnya tp mcm mlm semlm xda mood...


Mr Kuah beraksi...hebat jugak pakcik ni..hahah

Ini Abang Senior kita...datang selepas habis Kelas Mandrin...hahaha...

Abang Farid yang konon2 hebat...



Amat yang memang hebat...:P



Rahid jugak banyak tolong team kami...



Wira yang kadang2 ok kadang2 x...


Mervyn yang pendiam....


Joshua yang takut kalah ngn aku...balik2 tgk aku punya score...hahaha


Di bawah ni pulak beberapa gmbr kenang2an aku ngn diorg...memandangkan tinggal seminggu lagi aku kerja ngn diorg... lagipun maybe ini Bowling terakhir aku ngn diorg....

Aku ngn Gee yang selalu kena kacau ngn aku...suka kacau dia sbb dia kuat melatah...hukhuk...


Aku bersama En. CRA kita yang kadang2 datang gatalnya...hahaha (sorry abg Amin... i dont meant it... but it's Fact)


Aku ngn Masida... ni kes dengki c Gee... jahat btl...saja jak mau ambik gmbr abg CRA tu...

Aku ngn Sr. Ku...

Aku ngn Teddy...

Aku ngn Kak Dayang...

Gee jahat...sengaja x ambil gmbr Ms. Hiew...

suma nyibuk....baru ada gmbr Ms Hiew..

Aku ngn Amat...tapi Masida nyibuk...

Aku bersama eam aku tapi tiba2 Mr. Kuah menyibuk...



Ini plak lain2 aksi dari diorg... ( aksi kamera aku tanpa aku..hahaha)

Abang Amin tensen sebab x strike.. :P... ( and actually... trep2 macho la tu.. :P)


Kak Dayang & Masida Bersama CRE diorg...



Joshua bersama kasut pinjamnya...



Gee yang suka nyibuk ....

Diorg orang amoi yang suka nyibuk orang bgmbr...

Apalah yang lucu tu Abang Amin...






Miss Hiew Bersama c Mervyn..

Mr. Kauh,Ms.Hiew & Kak Dyg..

Ini...hasil kutipan duit... hahah...sorry Consultants... xda sponsor... :P

Apapun... Tq guys... x sangka Ir. Kuah boleh layan gila2...hehe...walaupun Abang Amin cam bad mood malam tu... tapi dia still main2..dan..maaf ya Abang Amin.. tertampar..hehe...geram tgk mata dia yang melirik satu macam tu....huhuhu

THANKS GUYS!!!!!!!

No comments:

Post a Comment