08 February 2009

~A.H.A.D.Y.A.N.G.B.O.R.I.N.G~~ Part 1

Hari ini aku kerja...haha..lawak2... cakap mau resign..tapi bapak la rajin boleh plak datang ahad... ini datang berniat ni...mau kumpul Leave-in-Lieu....pada yang xtau apa LIL... LIL adalah kira macam cuti ganti la kalau kita kerja on sunday or public holiday ataupun OT lebih dari 8 jam on normal day.. hehehe... aku ni mau mencukup kan dan men"top-up" cuti yang sedia ada... sbb aku memang xmau kerja sudah bulan march ni... so aku kena cukupkan cuti sampai 26 hari... so bulan 3... aku cuti sebulan...cuti begaji tu... heheheh...... oklah...cukup untuk pagi ni... tadi En. Shahrul ada bawak p lunch d Sushi King... hehehe...aku ok jak...xda duit pun xpala... janji aku p makan... memandangkan lama sudah aku x makan Japanese Food.. xda duit pun buat2 adalah....Nanti aku share gmbr2 makanan aku key...chow....

No comments:

Post a Comment