06 February 2009

~~P.A.G.I.Y.A.N.G.H.U.J.A.N~~

Masa menunjukkan pukul 7.49 pagi 6 Febuari 2009....aku lambat sikit hari ni dtg ofis....saja melambatkan diri memandangkan aku sekarang ni dalam proses berhenti kerja.... pagi tadi aku bangun pukul 3 memandangkan aku tidur pukul 8.29pm(5/2/2009)....{waktu adalah sebelum aku meletakkan hp di tepi bantal..}
Gambar dibawah membuktikan hujan yang lebat sedang melanda Bandraya Kota Kinabalu ketika ini.....Gambar ini merupakan pemandangan Fasa 1 projek kami yang di ambil dari Site office....(aku rasa ayat aku putar belit...tapi xpala..janji aku paham...kamu yang baca ni paham...sapa yang x paham..aku peduli apa....)


Di pagi yang hujan dan sejuk ini...sangatla sedap mengenakan NESLO panas yang KAOOO!!! Apa ndak kalau ramuan untuk neslo itu saja seudah setengah dari mug... YUMMMYYYY!!! Free la katakan...apa lagi di minum menggunakan mug yang aku pinjam dari G, clerk WCT yangb berwibawa itu....(mesti puji...sbb dia tgh tunggu mug dia skrg ni...)...Jan salah paham...bukan aku xda mug...hari tu sblm balik cuti...Mug kesayangan aku pecah... so..skrg ni aku malas mau bawak baru memandangkan aku keja sini tinggal 3 minggu lebih jak lagi...hehehe

Memandangkan aku lambat sampai ofis..aku xdpt join geng breakfast aku... so aku suruh Ku tapaukan jak aku punya Kuih Karipan & Keria yang xberapa mau sedap....

~~KERIA~~
(is this the way how to spell it??)


2 biji kuih keria yang x berapa mau sedap...kenapa aku cakap xsedap...sebab...mama' aku pernah cakap...kalau mau buat kuih keria yang sedap.. ubi kena bnyk dan kurangkan tepung... baru rasa...yang ini plak...harapkan tepung jak lebih...sudahlah tu...TAWARRRR!!


~~KARIPAP~~

Nasib baik karipap ada...karipap ini...xpayah cakap la..memang makanan utama C anne... heheh...hari2 dia bfast ni karipap... ini memang sedap..init cukup rasa...tapi sebenarnya... aku rindu karipap yang nenek buat...


Cukup untuk pagi ini..kerana...kehidupan untuk hari ini baru mau bermula....

CHOW!!!

sebelum tu...

I just want to wish....

SELAMAT PAGI CINTA!!!!!!!!!!!!





No comments:

Post a Comment