14 February 2009

~~HaRi KeKaSiH??????~~

EERmm.... Bila sebut Hari Kekasih... mestila orang kaitkan dengan VALENTINE'S DAY kan... padahal...yang aku tau Valentine's ni haram untuk umat Islam.. aku heran.. kenapa 14 feb baru boleh ingat orang2 yang kita sayang... padahal... aku hari2 sayang ngn dia... walaupun aku sendiri xtau mana dia sekarang.... erkk...aku sendiri xtau mana dia pegi sebenarnya.. ini semua permintaan dia...permintaan dia yang minta agar aku bg dia selesaikan masalah dia.. ALONE... dan perkataan ALONE tu yg buat aku tiba2 rasa..dia SELFISH...yalah...aku heran... Besarnya kan ego lelaki.. padahal sbgi pompuan... aku x boleh mau simpan sendiri...aku kena cari seseorang untuk kongsi...sbb kalau x benda tu boleh wat aku lagi tekanan perasaan.. tp..xpalah...sbb kata eda..lelaki memang cengitu...so..aku terima kalau itu yang dia mau....padahal jauh di sudut hati aku...aku mmg mau share everything wit him...either happines or sadnes.... itu baru sayang namanya...dan sbb syg jugak la...aku biarkan dia buat apa yg dia mau..sbb ckit pun aku xmau dia igt aku kongkong dia... lagi pun aku percaya.... Kalau dia jodoh aku...cepat atau lambat...dia pasti kembali pada aku...so...yg aku tau..wat masa ni...aku mau fikir pasal kerjaya aku dulu... yes..sebut pasal kerjaya... wat masa ni aku mau buktikan pada Bapak aku yang aku boleh buat apa mcm yg dia buat...itu yang aku mau buktikan sekarang...dan yang paling penting.. aku mau buktikan pada si DIA...yang aku jugak boleh jadi macam dia..ya...aku jugak boleh berjaya di usia muda macam dia...dan aku mau buat dia bangga... THIS I PROMISE U... I WANNA MAKE U PROUD OF ME.. :p.. cam bagus kan...hahahaha.... tapi..itu janji ku...mungkin..ada hikmah di sebalik semua ini kan...so..take ur time..and...dalam masa yang sama.. aku akan cari apa yang aku mau...and hopefully... aku akan dapat
A HAPPY ENDING...

No comments:

Post a Comment