21 November 2010

...blog orang:#2: darkbatman.com...


Tetiba rasa mau review blog orang. Fuh. Rasanya ini blog kedua aku review. Yang pertama hari tu blogshop kak nani yang jual shawl agak murah.Entah kenapa tiba-tiba ada perasaan ingin kongsikan blog ini bersama rakan-rakan. Tidak ada niat lain. Tidak ada niat untuk mintak sedikit habuan atau penghargaan pun dari tuan blog. FOC kata orang putih. Aku sekadar ingin berkongsi dengan rakan-rakan. Kenapa aku suka blog ini??? Satu-satunya sebab ialah dalamnya ada banyak info untuk kuruskan badan. Sesuai dengan aku yang konon-kononnya dalam misi menguruskan badan yang sudah bertahun-tahun menjalankan misi tapi jarang sekali berjaya. Bukan tidak berjaya langsung tapi kejayaannya hanya sedikit dan tidak boleh dibanggakan. Sebabnya??? Salah aku. Tidak berdisiplin seperti 10 tahun lalu. Argh...semoga banyak lagi info yang aku akan dapat dari blog bro ini. AMIN!



nota kaki tangan dan mulut: semoga dapat membantu misi diet 10 hari aku.



2 comments: