19 November 2010

...tunggu dan lihat...

Berapa lama aku mampu untuk pakai template yang ini. Silap-silap haribulan 2-3 hari lagi mesti aku gatal tangan ubah itu ini.Tapi kalau boleh biarlah begini. Lebih sedap mata memandang. Tidak terlalu padat dengan widget-widget yang boleh membuatkan sesak mata memandang. Back to basic kata orang. Simple tapi sedap mata memandang. Sedap ka?? ntah. at this moment aku rasa oklah ni. tapi tengok la kalau datang bosan aku, aku pasti akan berubah lagi wajah blog ni. Bukan aku nda suka yang sebelum ni, tapi 4 column yang ada membuatkan aku rasa blog aku macam sarat dengan benda-benda yang aku sendiri malas mau tengok.Kali ni ambil dua colum (back to normal and basic).Semoga iyanya kekal.



nota kaki tangan dan mulut: tadi sudah cuba template yang free tapi rasa macam semak dan serabut.


2 comments:

  1. aku menukar template ku gara2 meningu template mu yg simple warna biru aritu..sejuk mata ku memandang..hehe..

    ReplyDelete
  2. hahahaha...tapi kosong jiwaku tgk..hahahahahahah~

    ReplyDelete