06 November 2010

...orang sudah berabad tengok..aku baru mau tengok...

BELUKAR! Filem arahan si Jason Chong. Ya aku tau filem ni sudah lama ditayangkan dan aku terus terang aku nda pegi pun tengok filem ni masa ditayangkan hari tu. Sebabnya...aku sekarang bukan lagi kaki movie macam dulu. Tapi terima kasih kepada ASTRO Ceria sebab menyiarkan filem ini. Walaupun time aku tengok tu sudah terlepas setengah jam tapi aku layan cerita tu sampai habis. Aku nda tau kenapa aku boleh layan cerita tu sampai habis.Mungkin sebab jalan cerita dia. Aku bukanlah pengkritik filem yang bagus.Aku tengok filem berdasarkan minat aku mau tengok. Mungkin awal² aku sudah tertarik dengan si Bront sebagai Nick yang begitu romantik,gentleman.WOW! dia sanggup biarkan tangan dia luka terkena serpihan kaca tu semata-mata untuk buktikan yang dia memang sayangkan si Eva dan ayat yang paling aku suka...

“Do you love me Nik?” 

“More than you know … more than you know …” 



OMG! Ada kah lelaki yang mau cakap macam tu ke aku ya. Aku bisa terbang ke awangan tu kalau macam tu. hikhik. Apapun aku boleh katakan filem si Jason ni OK. 7/10 la. Jalan cerita dia menarik. Walaupun kadang² aku pun pening jugak. Apapun, Terima Kasih ASTRO.

Tahniah jugak buat Bront Paralae sebab menang Pelakon Lelaki Terbaik FFM 23 haritu.



nota kaki tangan dan mulut: kenapa tiba² macam minat si Bront ni.





No comments:

Post a Comment