21 November 2010

...Aku sangat CEMBURU dengan mereka...

Ya..aku sangat cemburu pada mereka-mereka si blogger yang mendapat BE yang banyak dari En.Nuffnang. Mereka mendapat 3-4 BE sekali gus. Aku??? setakat ni baru 2? Malu?? buat apa malu. Kenyataan yang lagi jelas yang tidak perlu disorokkan.Memang...memang aku cemburu, iri hati dan dengki dengan mereka-mereka yang berjaya ini. Tapi tidak la sampai aku ingin menjadikan mereka musuh-musuh aku...haha... apa yang pasti aku suka baca entri-entri yang blogger-blogger diluar sana post pasal BE dorang sebab menjadi pembakar semangat aku untuk lebih berusaha dan yang paling penting BERSABAR.Apapun Terima kasih atas BE yang sedia ada. Walaupun hanya 2...tapi kemasukkannya sangatlah maysukkkkk! Thank You Nuffnang. Sila tambah lagi ya . Peace!



nota kaki tangan dan mulut: adui...kalau dapat lagi masyukkkk...boleh jugak beli iphone4 se...hahahah!

7 comments:

  1. hehe..sabar..aku pun mo kepingin suda bli iphone..yg sotnya..aku tnya kwn aku d digi tuh detail psl iphone..pastu aku suru dia convince aku yg aku nda perlukan iphone 4..dia bilang aku gila..wuahahaha

    ReplyDelete
  2. hahahha...sot...digi montlhy murah...tp xda di tawau.

    ReplyDelete
  3. iya rina..tmpt lain mmg teda dia bilang..yg ada cuma kk..tp adik ku ckp maxis lg mura..cuma kontrak 2 tahun..

    ReplyDelete
  4. apa BE tu? saya punya blog tak tahu pape.. baru hendak belajar. harap boleh bg sokongan dan jadi follower saya.

    ReplyDelete
  5. tinta emas82 : BE tu buffered Eanrning dari nuffnang. Boleh refer blog cikgu dahlia untuk more info.

    http://www.cikgudahlia.com/2010/09/4-jenis-earning-nuffnang-untuk-blog.html

    ReplyDelete
  6. tinta emas82 : BE tu buffered Eanrning dari nuffnang. Boleh refer blog cikgu dahlia untuk more info.

    http://www.cikgudahlia.com/2010/09/4-jenis-earning-nuffnang-untuk-blog.html

    ReplyDelete
  7. Lina: itulah pasal tapi kan kalau Digi monthlynya murah..

    ReplyDelete