30 November 2010

...macam mana mau dapat BE????...

Ada kawan blogger tanya aku macam mana mau dapatkan BE. Aku rasa aku bukan orang yang tepat untuk disoal dengan soalan sebegitu rupa sebabnya aku baru dapat 5 BE sedangkan ada taiko-taiko yang lebih arif dan sudah dapat puluhan BE.Kepada Encik Shahrul anda boleh terjah blog Cikgu Dahlia, Darkbatman atau pun Azreean Latip . Meraka antara oarang-orang yang berjaya membuat duit dengan Nuffnang. Dalam blog Cikgu Dahlia ada terangkan 4 jenis earning yang kita boleh perolehi dari Nuffnang. Sila rujuk. 



nota kaki tangan dan mulut: saya budak baru belajar...


6 comments:

  1. Ila: sama-sama belajar dari taiko2...

    ReplyDelete
  2. saya pun belajar dari mereka.. mmg berkesan sgt..

    ReplyDelete
  3. hheh..
    nuffnang lame tinggal..
    cm iklan bru celcom "mmg x berbaloi baloi"

    ReplyDelete
  4. salam,tq follow blog kak, nnti kak masukkan url blog ni kat bloglist frend !

    ReplyDelete