09 November 2010

...10 Selebriti tercantik di Malaysia pada pandangan rinadorinabahar.com...

1. LISA SURIHANI
Aku tidak tahu sejak bila aku jadi peminat Lisa Surihani ni. Tapi yang pasti dia cantik,comel dan cute. Suara dia yang serak-serak basah membuatkan dia bertambah cute walaupun R dia agak pelat sikit.

2. Datin Norjuma

Datin Norjuma, walaupun sudah menpunyai anak tapi still maintain cun. Kecantikannya semulajadi.

3.Nasha Aziz
Nasha Aziz, tetap maintain walaupun agak berusia.Tapi dia tetap cantik pada pandangan mata aku. Apapun lakonannya..i likeeee!


4.Erra Fazira

Makin hari makin cantik pulak aku tengok si Erra Fazira ni.

5. Wardina
Darah kacukan yang mengalir dalam tubuhnya membuatkan dia wanita yang cantik.

6. Maya Karin
Begitu juga dengan Maya Karin. Darah Kacukan itu membuatkan dia nampak cantik.

7. Nora Danish
Nora Danish pun cute jugak walaupun telah menajdi janda..ngehhh!

8. Scha Al-Yahya

Kalau diikutkan Scha Al-Yahya tidak la secantik mana. Tapi ada something pada wajahnya yang membuatkan aku nampak dia cantik begitu jugak dimata Awal Ashaari.

9.Liyana Jasmay

Begitu juga dengan Liyana Jasmay. Ada something pada wajahnya yang membuatkan dia nampak cantik walaupun aku rasa dia terlalu kurus.Tapi aku suka tengok dia dalam Ponti Anak Remaja.

10. Yang kesepuluh aku sendiri nda habis fikir. Kalau aku jumpa yang cantik nanti aku upload k.



nota kaki tangan dan mulut: kalau tanpa make-up rasa²nya mereka² ni cantik ka nda???



11 comments:

  1. jangan letak fasha sandha tau!!cikmun xsukaa!haha

    ReplyDelete
  2. hacimun: saya pun x minat..

    BadD: entah...nda dimata aku..:D

    ReplyDelete
  3. mesti dia letak gambarnya sendiri....

    ReplyDelete
  4. pen merah pen biru: SELEBRITI ok..aku bukan selebriti pun..

    ReplyDelete
  5. Ai shuke susunan ni.

    no. 10 maybe Diana Danielle?

    (^_^)

    ReplyDelete
  6. AiTotYat: Diana??? hurmm....tu la pasal..tp x minat dia la..:D

    ReplyDelete
  7. little cartoon: fazura...hurmm...

    aitotyati: linda onn??? mcm buat surgery jak tu.. Yuna???? lebih prefer Fazura..:D

    ReplyDelete