21 November 2010

...lagi-lagi orang kahwin part 2...

Hari ni ada orang kahwin lagi...LAGI?? ya..LAGI! Hari ni anak kawan mak aku pulak kahwin. Mak aku bawak pegi petang ni. Kenapa aku rasa macam tension ya! Orang lain yang kahwin aku pulak yang rasa tension..! Tapi kenapa aku perlu tension?? Jawapannya entah. Aku sepatutnya bergembira kerana makin ramai orang mendirikan majlis. Aku sepatutnya happy dan mendoakan mereka. YA! Aku akan mendoakan mereka. Semoga berbahagia selalu.

Bawah ni gambar kemarin. Nda banyak ambil gambar sebab yang kahwinnya jiran aku so nda berani pulak aku lebih sudu dari kuah. Nanti apa pulak famliy dia cakap kan. 


 Ninong 


Aku. Kenapakah aku merasakan make-up kemarin sepertinya makin menyepetkan lagi mata aku...arghhh...silap teknik!


Pengantin lelaki yang nda sabar mau nikah..


Tunggu giliran untuk bergambar dengan pengantin ...


Dapat jugak bergambar dengan pengantin





nota kaki tangan dan mulut: Gambar sangat tidak lawa hasi dari kamera pink sony saya yang hampir beratus kali jatuh!




No comments:

Post a Comment