19 November 2010

...aku suka COTTON...

Hari ni hari COTTON sedunia. FUH! Sangat selesa. Aku nda tipu. Walaupun orang cakap kain cotton yang aku pakai tu macam kain langsir, aku tidak peduli. Apa yang penting aku selesa pakai baju kurung kain cotton bersama shawl cotton. Pakai baju kurung cotton rasa macam pakai baju sekolah pun ada.Tapi aku tetap nda peduli apa orang mau cakap. Apa yang penting aku selesa. Kalau pakai baju kurung cotton ni, satu hari suntuk pakai pun nda apa.SELESA. So, kepada yang rasa kain cotton itu tidak lawa dan seperti memakai kain langsir, sila cuba dulu baru anda tahu keselesaannya.



nota kaki tangan dan mulut: lagi selesa bila kakak tukang jahit tu jahit BESAR. terima kasih kak. Lepas ni aku nda akan jahit tempat kau lagi. Sudahlah mahal jahitan pun nda lawa. DAMN!



8 comments:

  1. yup..kain cotton memang selesa..lawa pon lawa jugak..mane ade macam kain langsir.

    ReplyDelete
  2. YL: Adik aku cakap macam kain langsir..kurang hajar btl budak tu..hahahaha

    ReplyDelete
  3. salam..LM suka pki kain cotton,selesa sangat.cuma time malas nak gosok tu..huhu,capai je lah baju lain.hehe

    ReplyDelete
  4. suka cotton gak . tapi certain cotton je yg boleh pakai T_T

    ReplyDelete
  5. betul betul betul, cotton sangat selesa :D

    ReplyDelete
  6. salam dr BSB, kain cotton sejuk pakai dr pagi sampai ptg pun tak per. Mokcik kayo

    ReplyDelete