18 November 2010

...mencari arah tuju...

Kadang-kadang aku sendiri nda tau apa tujuan aku blogging... kadang-kadang aku rasa aku blogging untuk hilangkan boring dan suka-suka. Jadi, kalau untuk hilangkan boring kenapa pulak ada istilah tiada idea. Mustahil kan. Bila suka-suka maknanya aku boleh post apa jua entri as long as entri-entri tidak mengutuk or menghina orang lain yang boleh menjadikan benda ini kontroversi atau sampai menjadi kes polis. Tapi kalau pun menjadi kes polis aku rasa tiada masalah. Macam blogger yang kutuk dan hina A.C Mizal tu la. Blog dia so suka hati dia lah kan. Hurmmm...entahlah...aku sendiri tidak tau mana arah tuju aku sebanarnya. Apa yang pasti, lepas aku publish post entri ni, aku mau off laptop dan lepas tu tidur. Besok kena bagun temankan mama' pergi beriadah di pagi hari setelah hampir 2 minggu berehat. 



nota kaki tangan dan mulut: nda sabar menunggu cinta baru saya...2 minggu lagi ... ♥♥♥

No comments:

Post a Comment