09 November 2010

...Lisa Surihani vs Jue Aziz...

LBS The Movie


LBS The Series


Lisa dan Farid...sesuai...


Jue Aziz dalam LBS The Series

Tadi blogwalking sambil tengok Lagenda Budak Setan The Series. Lagenda Budak Setan The Movie aku sudah pernah tengok dulu. Antara Lisa Surihani dan Jue Aziz siapa yang lagi sesuai dengan Farid Kamil????Dua-dua pun ok rasanya. Tapi disebabkan aku rasa aku sudah minat si Lisa Surihani ni aku rasa Lisa lagi sesuai dengan Farid Kamil. Bukan saja didalam filem tapi aku berharap mereka boleh 'bersama' diluar filem. Tapi orang cakap Farid Kamil dengan si Diana Danielle tu. Ish... sesuai ka??? entah la. Aku rasa Lisa lagi sesuai dengan si Farid Kamil tu.Itu pendapat aku lah. Apa yang pasti, itu pendapat aku.Pendapat orang lain, itu hak kamu.

mereka dikatakn bercinta..betul ka???

Kan sweet mereka berdua..like it..



nota kaki tangan dan mulut: lately macam banyak cerita pasal artis...especially Lisa. Memang aku start angau ngan minah ni....opss..macam lesbo pulak kan...fuh!
p/s Irma sudah kembali solo....hurmmmm



No comments:

Post a Comment