09 November 2010

...Oh! Abang TM...

Tadi call 100 TM..
Mau buat aduan sebab line streamyx teeerrrrrrsangat slow...
dan operator yang bertugas adalah seorang abang (tau-tau jak aku abang kan...ntah² muda dari aku)
dan hanya ini mampu aku ucapkan padanya:

Oh! Abang TM...Kenapa suara kamu terrrsangat slow. Aku rasa macam berjiwang pulak dengan kau tadi. Slow gila suara kau.Aku terpaksa tutup sebelah telinga dan tekap telefon itu dekat telinga aku...so romantic kan... Ngorat boleh???



nota kaki tangan dan mulut: menyesal nda mintak no h/p dia...sigh!




2 comments:

  1. Uh..amik kesempatan.Abg TM tuh sakit tekak kot.

    ReplyDelete
  2. iya.heran juga kalau operator perempuan macam singa suaranya..mau di kasi jauh tu hp kalau yang lelaki pulak lunak dan slow .. hahaha..

    ReplyDelete