06 November 2010

...Brad Pitt Takut Angelina Jolie...

Ada sumber mnegatakan Brad Pitt seorang perokok tegar namun dia terpaksa menahan rasa kerana Angelina Jolie tidak suka lelaki perokok.Dia masih lagi merokok tetapi tidak berani merokok dihadapan Angelina Jolie. Katanya dia lebih rela tertangkap oleh paparazzi asal jangan sampai tertangkap oleh isteri tercintanya.Tapi sebenarnya Angelina tidak kisah pun kalau suaminya itu merokok asalkan tidak merokok dihadapannya dan anak².-Mingguan Wanita-

FUHHH!! Aku dulu pun nda suka perokok. Anti perokok. Bukan apa..aku pening kalau terhidu bau asap rokok tu. Tapi ALLAH tu adil. Aku pernah TERbercinta dengan perokok tegar. Tapi macam Angelina jugak, aku nda kisah asalkan jangan depan aku. Tapi jodoh nda panjang dan syukur Mr. BF aku sekarang bukan perokok tegar.



nota kaki tangan dan mulut: ingat lagi time kerja WCT,tiap kali ada orang merokok sure kena marah.


3 comments:

  1. saya pun nda suka bau rokok.. klu fiance sy merokok sy suruh d p jauh2.. ;p

    ReplyDelete
  2. bf saya xisap rokok da..kalau x saya cerai :)

    ReplyDelete
  3. Canistal: pening kepala kan..kan

    Sumie: bf sy pun x merokok...ngehhh...syukur... bapak saya pun x merokok..:D

    ReplyDelete