25 November 2010

...Wah! Rezeki bertambah...BE ke 4 dari Nuffnang...

Walaweiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... Dapat lagi BE dari Nuffnang.Happy.Kali ni dari Nokia C3.Actually aku perasan iklan ni menari-nari diblog aku dari kemarin petang. Tapi aku nda mau perasan lebih-lebih.Seperti biasa, tiap pagi bila buka blog, mesti buka nuffnang. Rasanya hampir semua blogger buat benda tu kan.Samada check UV,ataupun check earning.kan..kan...kan... tipu la kalau cakap nda kan..kan..Bak kata  blogger Irine Nadia,tanpa Nuffnang siapalah blogger-blogger kita ni kan...



Thanks to Nokia jugak sebab kasi aku BE. Apapun aku memang sayang nokia(bukan bodek ok). Aku pakai nokia dari mula-mula aku pakai handphone. Hah, masa tu handphone yang paling popular ialah NOKIA 3310. Aku ingat lagi, masa tu bapak aku belikan handphone tu sebab aku mau masuk matriks. Harganya time tu mahal ok RM699. Sekarang kalau RM 699 boleh dapat yang canggih dan ada kamera lagi.FUH! Member² aku masa di UMP mesti tau, aku suka tukar² handphone. Hampir tiap tahun aku tukar handphone. Tiap kali dapat PTPTN mesti tukar handphone;perangai yang sangat buruk.Adik-adik sila jangan ikut ok. Membazir. Tiap kali tukar pun aku tetap dengan Nokia. Entah kenapa. Tapi yang pasti aku membesar bersama Nokia so aku suka function² yang ada. Kira macam aku sudah familiar la dengan nokia ni.Sampai sekarang pun aku masih pakai Nokia.


Nokia C3 ni aku suka sebab dia ada colour pink. Entahlah, lately aku semacam semakin meminati benda-benda berwarna pink ni. Nampak macam cute jak. So untuk tahu lebik detail pasal Nokia C3 ni boleh klik sini.Once again Thanks NOKIA.



nota kaki tangan dan mulut: apa lah yang aku melalut di atas tu..



7 comments:

  1. wah byk BE ni..leh laa belanja lepas ni..hehe

    ReplyDelete
  2. Jiha: manada banyak.Baru 4..orang lain 40 ..:D

    ReplyDelete
  3. kalau BE ni kita nk tau kena check kt earnings yeah? then iklan tu asik berlegar2 je kt blog kita kan kan kan? tol tak?

    ReplyDelete
  4. Kina: kalau dpt BE...nanti akan kuar satu lagi table Buffered Earning atas Earning biasa tu..

    ReplyDelete
  5. oh macam tu yer.. ok ok thanks ye rina :D

    ReplyDelete