30 November 2010

...berkali-kali menjadi kanak-kanak...

Makin hari makin menjadi-jadi aku ni kan. Hari tu brooch-brooch comel menjadi mangsa kegilaanku menjadi kanak-kanak. Hari ni bunga-bunga cinta pulaknya. FUH! Nasib baik menjadi. Kalau salah pasang, silap² nampak macam orang terencat akal pulak nanti kan. 


Aku sendiri nda tau kenapa dua tiga menjak ni aku makin suka kepada benda-benda comel dan cute. Sampaikan siap pakai segala benda-benda yang mengarut tu atas kepala. Aish.. mampus la. Macam biasa aku cakap la kan, persetankan apa orang mau cakap yang penting aku selesa dan happy. 



nota kaki tangan dan mulut: sabar menanti kedatangan brooch2 comel dan hairclip yang comel dari Ispehia..






1 comment:

  1. comel ba tu brooch..tp kalu mama budak mcm saya ni ble ka tu pakai? kalu bujang mmg mo pakai tu jg..cumill bah..o and i follow u too :)

    ReplyDelete