09 November 2010

...bencinya bila harus memilih...


WAH!WAH!WAH! Macam mana aku boleh terlepas dan terlupa malam tadi ada AJL Separuh Akhir?? Macam mana pulak aku boleh tertidur dengan laptop dan terbangun semula jam 1 td.Kan melepas! Tapi terima kasih kepada kerana Iena sebab kongsikan senarai pemenang².



WAH!WAH!WAH! macam mana ni? Faizal Tahir dan Shahir??? Bagaimana harus aku memilih. Aku minat lagu kedua² mereka ini. OH! TIDAK! Aku benci bila harus memilih.

Apapun Tahniah FT sebab berjaya masuk walaupun pada mulanya FT sendiri tidak yakin tapi saya yakin dengan anda. Saya eh...kenapa pulak aku tiba² bersaya saya ni. Konon si FT tu baca blog aku kan. Hahaha.. apapun Tahniah to both of them.Siapapun yang menang antara kalian aku tetap gembira .
TAHNIAH!


nota kaki tangan dan mulut: berhak ka aku memilih?

 

1 comment: