08 November 2010

...Tutorial untuk blog...

Ada seorang kawan mintak aku buat tutorial untuk buat blog,susun blog,pokoknya yang berkaitan dengan blog. AKU?? uiks..biar betul. Biarpun sudah ada domain sendiri aku pun seorang blogger yang masih merangkak.Masih banyak aku perlu belajar. Kalau setakat tips² biasa tu boleh la aku ajar. Itupun aku belajar dari blog² orang² yang sudah kira HEBAT! dalam dunia blogging ni. Sebab tu aku lebih senang untuk bagi dia link or tunjuk ajar melalui YM. Bukan apa, buat apa aku buat entri pasal tutorial untuk benda yang aku sendiri belajar dari blog orang.Baik aku bagi dia direct link untuk terus ke blog yang aku belajar tu. Untuk Puan Samsidar, segala pertanyaan anda akan saya jawab hanya melalui YM.OK..kalau ada mau tanya, tanya jak. Aku OK! Tapi kalau bab buat tutorial, hurmmm... susah sikit sebab aku pun budak baru belajar.

nota kaki tangan dan mulut: search jak di google.


No comments:

Post a Comment