27 October 2010

...apa sebenarnya kerja EDITOR????...


 Balik dari jogging pagi tadi aku dengan rajinnya membelek majalah mingguan wanita mamaku yang lama (Bil 1396 202-26 Ogos 2010) sambil merehatkan diri.Belek punya belek punya belek...aku pegi la ke ruangan KELAB DIET.Ruangan ni memang best sebab banyak info kita boleh dapat dari ruangan ni lagi² untuk aku yang konon² tengah menjaga kesihatan a.k.a dalam proses menguruskan badan(tapi ndak mau terlampau kurus..mamaku marah...hihihi).. antara inipatinya.... 

6 TIP SENAMAN LEBIH MENYENANGKAN
i) Lakukan aktiviti ketika menonton televisyen
ii) Ubah Gaya Hidup
iii)Cari Penyelesaian
iv)Cari Idea Senaman Baru
v)Senaman di Pejabat 
vi)??????????? 




uiks...mana no 6??? muka surat sebelah adalah iklan putri binari... SAH... SALAH CETAK LAGI... baru hari tu cerita pasal Media Cetak Salah Cetak... aishhhhhhh... Hairan la... apa sebenarnya kerja orang yang bergelar editor ni?? dia ndak check dulu ka sebelum edarkan majalah ni. Aku bukanlah mau membesarkan benda² kecik or mempertikaikan kerja orang... tapi sebagai pelanggan or pembeli majalah (walaupun yang belinya adalah mamaku).. tapi aku rasa kita ada hak untuk mempertikaikan kesalahan mereka...kan..kan... kita buka mintak free² majalah tu. Ndakkan lah tiap kali beli ada kesilapan...tiap kali beli ada kekurangan... kita bayar dorang untuk dapatkan ilmu² dalam majalah dorang tu.. So sepatutnya diorang memberikan yang terbaik untuk kita. 

FUH...penat..pagi² sudah membebel. Panas aku tau baca...balik² ada salah... Aku doakan semoga orang yang bekerja sebagai editor ni buat kerja dia bagus² supaya hasil kerja MW lebih memuaskan. 




nota kaki tangan dan mulut:kalau blog salah boleh jugak edit post...lalalalaala~



No comments:

Post a Comment