05 October 2010

...it's 2.19 am...

dan... aku belum tidur..
eh...
aku belum tidur selepas aku bangun jam 1.40 am td selepas aku tertidur jam 7.30pm semalam... 
(ok..fine..aku sendiri nda paham apa aku cuba sampaikan)

WAHHH!!! mcm lama sudah nda merasa stay up pagi2 buta gini...
rindu pulak suasana World Cup...
ahh...lupakan pasal WC... 
yg penting...
SPAIN juara... yeahhhhhaaaa~~

arghhhhhhhhh!!
boring plak...
mau tidur balik mata plak nda boleh lelap...
nasib baik tenet ok..walaupun kadang2 nda ok...
FB pun boring..
kawan2 ndada yang online...
En. Otromen plak tidur awal pas main badminton...

Blogging pun nda da idea...
mau share gambar2 gambar semua dalam laptop aku(tgh pinjam laptop en. Bapak)..
adeiii...

aku rasa bagus aku stop sampai sini saja entri ni..
kalau nda banyak benda melalut lagi yang aku taip...
tapi...
aku peduli apa..
blog aku...
suka aku la mau melalut ka.. mencarut ka...
memang pun blog ni aku gunakan di kala aku kesunyian... kesepian...

alamak....
tiba2 plak lapar...
kes berat...kes berat...
i'm on diet ok...
mana boleh makan pagi2 buta ni....
chop..chop...
kalau makan oat ok bah kan...
bah2..
japp....
mau p meneylongkar dapur jap...
lalalala


- end-






2 comments: