25 October 2010

...tagging game...

Lama nda buat tagging game ni...tiba² aku ada hutang 2 tagging game... aku buat 1 dulu...keta tag oleh cik scya

   
Once u have been tagged,u are supposed to write a note with 25 things,fact,habits or goal about you..at the end choose 20 people to be tagged..u have to tagged people who tagged u..if i tag u because i want to know more about u..


FACT
    1. Rinadorina bukan nama sebenar aku
    2. aku seorang yg chubby
    3. tinggi aku cuma 159cm
    4. warna kegemaran aku tidak menentu...ikut mood
    5. aku dulu study d UMP. ambil jurusan kejuruteraan awam. dulu pernah bekerja dengan company yang buat KKIA tapi sekarang sudah jadi kuli bapak sendiri.
    6. aku ada BF...satu jak...walaupun selalu gaduh tapi aku sayang dia.
    7. arnab adalah binatang peliharaan aku yang pertama setelah 26 tahun aku hidup
    8. walaupun aku kadang² bermulut jahat tapi aku bukan pendendam
    9. aku benci dan pantang tengok orang yang suka menemberang lagi² suka menayang harta benda...dalam erti kata lain aku MENYAMPAH!
    10. aku minat shawls.. sekarang ni aku gila tudung cotton. dalam masa sebulan ni aku sudah beli 7 shawl gypsy.
    11. aku sayang parents aku walaupun kadang² melawan cakap diorang.
    12. idola aku adalah bapak aku
    13. hp,laptop dan ipod touch yg aku pakai sekarang ni tiga² hasil dari derma dr bapak aku. harap aku beli....lambat lagi.
    14. bila selekeh...aku akan jadi manusia paling selekeh di dunia...tapi bila ada mood untuk bergaya... kadang² BF aku pun komen...hahaha
    15. aku still hutang PTPTN almost 27K..mati!!!!!!!!!!

HABITS
    1. tiap² bulan aku selalu gaduh ngan bf aku...memang habit aku suka cari gaduh dengan dia...
    2. bangun pagi aku mesti minum air masak 
    3. aku suka picit jerawat...gatal tangan kalau tengok jerawat tumbuh
    4. aku ndak suka cuci kereta. aku hantar kereta ke car wash seminggu sekali dan kadang² dua minggu sekali. dalam erti kata lain aku pemalas.
    5. aku suka berblogging sambil betiarap.orang cakap perempuan ndak bagus bertiarap.
GOALS
    1. pergi umrah dengan en. bf..
    2. punya bisnis sendiri
    3. memiliki kereta idaman en. bf
    4. dalam bank aku ada 1 juta..at least
    5. belajar memasak..

20 orang yang aku mau tag???????
adui..ramai bah 20 orang tu...susahnya mau mention satu²... ginilah...sapa kawan² yang baca ni.... kira aku tag la ya... deal??


nota kai tangan dan mulut: ada satu tag lagi mau kasi setel...

1 comment:

  1. alamak! ak baca.maksudnya kena tag la ak ni kan.ekekekeke

    ReplyDelete