16 October 2010

...kerana payudara suami cerai isteri...


Sebelum start membebel di blog ni...aku mau tanya...

Perlukan seorang wanita itu memiliki payudara yang cantik untuk mendapatkan cinta sang suami??
Berdosa kah si isteri sekiranya dia dilahirkan dengan payudara yang kecik???
Berdosakah si isteri bila usia semakin meningkat payudaranya sudah tidak secantik zaman perawannya??

Hanya para suami yang bisa menjawabnya...

Aku terbaca sebuah keluhan seorang isteri yang berusia awal 50-an didalam sebuah majalah wanita...(cewah..rajinnya lah aku membaca majalah yang berunsur kewanitaan ni...kes boring punya pasal...habis rembat majalah mamaku)...Si isteri seorang setiausaha di sebuah jabatan. Hanya ingin dikenali sebagai Puan S. Si Puan S ni mengadu pada seorang doktor " Payudara saya dah mengecut dan perkara ini amat merunsingkan saya" Selepas membuat pemeriksaan si Doktor juga terkejut bila mana melihat payudara si Puan S. Dia terpaksa memaki coli a.k.a bra yang tebal dan memasukkan seketul kapas tebal kedalam colinya , jika tidak dadaya rata sahaja (oh GOD....perlukah buat mcm ni..????).Puan S memberitahu si Doktor semua ini berlaku selepas dia melahirkan anak kelima 10 tahun lalu.Pada mulanya dia tidak kisah pun dengan semua ini sehinggalah suaminya tidak menyenangi itu semua.Pelbagai penghinaan dilemparkan oleh bekas suaminya terhadapnya dan akhirnya suaminya menceraikannya dan mendapatkan pengganti yang dapat membahagiaakan suamianya. (OH MAN...WTF GILAK la...!). Itu cerita 10 tahun lalu dan kini dia sudah menjumpai pengganti suaminya tetapi still trauma dengan masalah payudaranya dan meminta doktor itu membesarkan payudaranya...

Ya ampun...lucu ada..kesian pun ada aku baca artikel tu.... aku ndak tau la sejauh mana saiz payudara tu penting untuk golongan yang sudah berkawin sebabnya aku sendiri belum kawin(pengakuan ikhlas) .....

tapi...


 Perlukah menjadi seperti mereka diatas ini untuk mendapatkan cinta sang suami????

 

 atau mungkin yang ini???
(Nauzubillah...simpang malaikat 44)


atau perlukan melakukan pembedahan untuk meletakkan ini ke dalam payudara???

perlukah seseorang isteri itu menggunakan ini untuk membesarkan payudaranya????

OH SUAMI! hanya kamu yang bisa menjawab semuanya...



nota kaki tangan dan mulut: cinta suami diukur dengan saiz payudara si isteri ka?????
credit to Mingguan Wanita Bil 1404 15-21 oktober 2011

 



4 comments:

  1. oh! apakah? sa fikir kerna facebook jak blh bercerai. Saiz payudara blh dijadikan penyebab utk bercerai! Gosh! Aneh btl.

    Apakah saiz yang diperlukan oleh si isteri utk memuaskan hati si suami?

    ReplyDelete
  2. hanya sang suami bisa menjawab..

    ReplyDelete
  3. haizzzzz, perempuan pula terpaksa susah2...

    sesetengah lelaki pun satu, penting sangat ka nenen tu? tgk luaran jak, tapi kebaikan dalam hati si isteri tidak dipeduli, ish ish ish....

    ReplyDelete
  4. azura: iya bah... apa guna nenen besar kalau jahat...kan..

    ReplyDelete