26 October 2010

...kenapa anak remaja sekarang suka menyusahkan orang tua...

Hari tu heboh satu Malaysia tentang c Rozaliya yang konon²nya dilarikan oleh bakal tunangnya padahal dia yang membawa diri kerana tidak mahu berkahwin.

Terbaru pulak kisah seorang anak remaja perempuan yang berusia 16 tahun yang dikatakan melarikan diri ke Kuching Sarawak bersama seorang guru pengkid sehinggakan ibu bapanya terpaksa terbang dari Melaka ke Kuching selepas dia dikatakan menghilangkan diri bermula 8 Oktober yang lepas. 

OMG!!!! Apa bah mau jadi dengan remaja sekarang ni. Terlampau mengikut nafsu. Aku pun pernah jugak jadi remaja...tapi sedikit pun aku ndak pernah terfikir mau lari dari rumah walaupun aku tau kalau aku lari pun parents aku bukan peduli sebab diorang tau....kemana la aku mau lari..paling² pun tetap jugak balik ke rumah...hahaha... tapi itu la... bukankah mereka ini menyusahkan ibu bapa mereka. Sudahlah ibu bapa dorang sudah dikira agak berusia.... adui...fikir la bah..jangan selalu menyusahkan orang tua. Baru umur 16 tahun sudah gatal mau ikut orang lain. Yang si cikgu pun satu... kalau pun kau pengkid... janganlah rosakkan anak murid sendiri. Kau jadi cikgu mau jadi PENDIDIK ka PEROSAK anak bangsa... fikir²lah... sia² jadi cikgu kalau kepala bengap!


seperti biasa...gambar ambil dari harian metro


Nota kaki tangan dan mulut: senakal² aku dulu...ndak pernah ada hati mau lari dari rumah...lagi² la mau lari ngan pengkid...aishh..nafsu songsang betul...


No comments:

Post a Comment