18 July 2009

...2 majlis sehari...

Majlis 1: Aqiqah anak buah kak Ugee

kenduri aqiqah anak buah kak ugee di Kg. Jawa. kami p lebih kurang jam 1. ini pun c bech kelaparan sudah. makanan sana sedap2..YUMMY!!!.kami lepak rumah kak ugee sampai jam 2 lebih...punya lama kan??.. lepas tu kami balik meneruskan perjalan ke destinasi seterusnya.




Majlis 2: Kenduri kawin kakak dan abang si alang

si alang ni sebenarnya kawan si mala. aku pun ndak berapa kenal dia. aku baru jumpa dia sekali time dia tumpang keta aku hari tu. orang sudah jemput kan..p la.rumah dia di Kg. Pasir Putih. aku lama sudah ndak p sana. yang jadi penunjuk arahnya c bech ngn si mala.tapi salah2 jugak. sot..sot bah diorg. tapi akhirnya jumpa jugak kami. gila kan...kawin sekali dua.kakak dan adik tapi kalau aku,aku ndak mau..rugi..haha..yalah semua hadia kena bagi 2..rugi..rugi.. kaler tema pengantinnya sama dengan c sam..hijau putih. memang cantik.tapi kalau aku..aku mau UNGU-PUTIH (Mr. Bucuk..sila ambil perhatian)...tp tgk la mcm mana ka..angan2 jak ni..kawinnya ndak tau bila.ada hati pilih warna pelamin.huaahuaahu....











nota kaki tangan dan mulut: semenjak dua menjak ni..kami rajin p kenduri2 kawin dan seangkatan dengannya...apa tandanya tu???

No comments:

Post a Comment