24 July 2009

...tagged by mawar...



1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda..
- done..aku bukan suka tag2 ni..masalahnya kamu2 yang tag..aku buat la..hahahah


2.Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
- dia adalah seorang kawan yang berasal dari perak.namanya mawar. :P

3.Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
-sedang berhubungan dengan seseorang :P
-sangat kuat makan lately
-selalu berangan memiliki kereta BMW 7 series the latest one
-sangat rindu zaman kerja di WCT ( zaman dulu2..zaman 2007)
-sangat suka shopping
-hobi saya lepak bersama kawan2 sekampung
-saya benci orang yang tidak tepati masa.janji jam 10 datang jam 11. demm..aku benci menuggu.
-sekarang bekerja dengan bapak sendiri yang gajinya lebih kecik dari gaji aku sebelum ini (anak soleha)
-serius...tiap bulan gaji aku dapat bersih sebab tidak perlu bayar rumah,kereta dan macam2 lagi.(sangat tidakk bertanggungjawab)
-dalam bank aku ada 1 juta(lagi2 mau tipu)


4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog
-Eda(rajin2 buat tag ini)
-dD(ko jarang update tp aku tau ko slalu buka blogger kan)
-moon(cepat..ko bnyk hutang tag aku)
-ann(ko kan cuti..bagus ko update blog and jawab tag2 aku)
-aini(tolong la update2 blog ko)
-aciq(rajin kan ko wat benda alah ni)
nota kaki tangan dan mulut:kenapa aku ikut2 mawar plak siap buat notes tepi nama orang yang di tag???apa cer???

No comments:

Post a Comment