05 July 2009

...ahad pertama di bulan julai 2009..

semalam aku tidur awal.brodben buat hal.ndak dapat connect. taik betul. disebabkan aku tidur awal jadi ndak da la entri mengarut aku di pagi2 buta. pastu pagi tadi aku ngn Pn. Samsiah p pasar minggu takada. ndak da juga barang yang mau dibeli cuma mcm sudah agak lama kami ndak p sana. pas balik dari takada aku p makan mee tauhu jelan ngn dirog c bech(yang kononnya mengidam mau makan mee tp td dia ndak makan sbb sudah makan di rumah..taik betul)...pastu balik...aku layan internet. pastu aku tertidur(bagus rina..amalkan lepas makan tidur.silap2 boleh jadi penternak badan yang berjaya [sekarang ni sedikit berjaya])... pastu smpi detik ini aku asyik layan tenet. jam 2 nanti plan mau p tgk ICE AGE yang kami sepatutnya sudah tgk hari jumaat hari tu tapi disebabkan keayaman sesb...kami terpaksa tgk balik. tiket plak ndak boleh refund. bodoh... dan sekrang ni aku masih menaip2 blog ni..dan aku rasa baik aku stop sebelum makin mengarut yang bukan2...

No comments:

Post a Comment